අන්තර්ජාලයෙන් මුදල්

minute workers

Saturday, March 12, 2011

ඔබේ වෙබ් අඩවියෙන් මුදල් ඉපයීමට දැන්වීම් ලබා ගත හැකි ආයතන

මේ මතෘකාව දක්ක ගමන් හැමෝටම ටක් ගාල මතක් වෙන්නෙ Google Adsence. මටනම් ඔය නම මතක් වෙද්දිත් අගේ මාලු නටනව. මම කලින් කඩ්ඩ බ්ලොග් එකක් හදල තිබ්බ. ඕකට Google Adsense ගන්න මම නොකරපු දෙයක් නැ. ඕකට ට්‍රි කරල හොට බිම ඇනගත්තය්න් පස්සෙ Adbrite වලට හැරුන. ඔයගොල්ලො දන්නවනෙ ඔය Adbrite වල ඇඩ් පෙන්නන්නනම් හොද ට්‍රැ‍ෆික් එකක් තියෙන්න ඔනි කියල. ඔතන තමය් මට ආපහු කෙලවුනෙ. මොකද මට හොද ට්‍රැ‍ෆික් එකක් නැ. කොහොමත් පෙන්නන ඇඩුත් මහ අජූතය්. එව දක්කහම කොහොමත් ක්ලික් කරන්න හිතෙන්නෙ නැ.


අන්තිමෙට මට මට හරියන එකක් සෙට් උනා. ඒ තමය් Bidvertiser. එකෙනම් කියන්න තරම් අව්ලක් නැ. දෙය්යනෙ කියල හොදට ඇඩ් ටික පෙන්නනව. හැබැය් මම මේ බ්ලොග් එකටනම් දාලා තියෙන්නෙ Adbrite.  මම මෙහෙම කිව්ව කියල හමොම Bidvertiser වලට යන්න එපා. Bidvertiser වලට වඩා Google Adsense, Adbrite  මුදල් ගෙවනව. කෝටත් කියල උත්සහ කරල බලන්න.


මෙන්න සය්ට් ටික


No comments:

Post a Comment

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t